Winkelmandje 0
Klantenservice Inloggen

Klantenservice

Contact

VAPRO B.V.
Loire 150
2491 AK Den Haag, Nederland

Mail: leermiddelen@vapro.nl
Of bel: 070-3378300

Persoonlijk

Stel je vraag

Uw e-mailadres

Je ontvangt een kopie

Klantenservice

Bedankt voor je vraag, je krijgt zo spoedig mogelijk bericht.

Bestellen

Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan nog niet bestellen met dit account?

Zodra je een account hebt gemaakt, wordt er een handmatige controle op deze gegevens gevoerd. Vervolgens zetten wij (achter de schermen) jouw rechten goed. Dit kan een halve werkdag duren. Bel of mail ons gerust wanneer dit te lang duurt.

Als ik een bestellijst open lijkt deze leeg. Wat is er aan de hand?

Sommige bestellijsten zijn opgedeeld in subcategorieën om het bestellen te vergemakkelijken. Je vindt de artikelen door de juiste subcategorie aan te klikken.

Hoe kan ik mijn eigen, bedrijfsspecifieke materialen bestellen?

Indien er bedrijfsspecifieke materialen voor jouw bedrijf zijn ontwikkeld, dan vind je deze in het linker menu van de bestelcategorieën. Let op, je moet hier wel voor zijn ingelogd! In de map met jullie bedrijfsnaam vind je alle ontwikkelde artikelen. Heb je bedrijfsspecifieke materialen, maar zie je deze nog niet staan in jouw bestelaccount? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik een bestelling onder een PO-nummer of inkoopnummer plaatsen?

Als je jouw bestelling plaatst zie je bij de informatie over leveren een invulvakje met ”Jouw referentie”. Hier kun je het PO/inkoopnummer vermelden. Dit nummer verschijnt vervolgens als ‘referentie’ in jouw bestelling en op de factuur.

Hoe kan ik opmerkingen doorgeven die op de pakbon getoond moeten worden?

Als je aanvullende informatie op de pakbon getoond wilt hebben, dan kun je deze informatie toevoegen in het opmerkingenveld van de bestelling onder het kopje 'commentaar'.

Opmerkingenveld (commentaar-veld)

Bij jouw bestelling is het mogelijk om in het opmerkingenveld onder het kopje 'commentaar' extra informatie te plaatsen. Deze informatie is alleen bedoeld voor jezelf. Doordat je bestelling via een volautomatisch proces verloopt, worden deze opmerkingen niet gezien. Als je extra informatie of een extra wens ten aanzien van jouw bestelling hebt, dien je 'speciale vraag' aan te klikken. Door dit te doen wordt de bestelling 'on hold' gezet en kijkt onze Klantenservice welke vraag aan de bestelling is gekoppeld.

Kan ik op een eenvoudige manier dezelfde bestelling voor meerdere kandidaten bestellen?

Je plaatst de bestelling voor de eerste kandidaat. Vervolgens klik je op 'Mijn bestellingen'. Je ziet een overzicht van alle bestellingen die je eerder hebt geplaatst.
- Je klikt op de bestelling die je net hebt geplaatst. Je ziet de inhoud van de bestelling.
- Onder 'Opnieuw bestellen' klik je op 'Items in de winkelwagen plaatsen'. De bestelling komt in de winkelwagen. Je kunt eventueel nog andere artikelen toevoegen of verwijderen of de aantallen aanpassen.
- Klik vervolgens op 'Verder met bestelling'. Indien je dit wenst, kan je nu een ander afleveradres invullen of andere gegevens wijzigen.
- Klik op 'Verder naar betaling' om de bestelling af te ronden.

Kan ik een bestelling tijdelijk opslaan? Kan ik een wensenlijst maken en opslaan?

Je kunt jouw winkelmandje met daarin de artikelen bewaren tot een later moment.
Dit doe je door in het winkelmandje te kiezen voor de optie ‘Wensenlijst aanmaken’.
Het is zelfs mogelijk meerdere wensenlijsten op te slaan en te beheren.
Als je een wensenlijst hebt aangemaakt dan kunt je deze terugvinden onder ‘mijn account’ onder wensenlijst. Heb je er meerdere aangemaakt dan worden deze daar allen getoond.
Eenmaal in de wensenlijst kun je onderaan het overzicht kiezen om de wensenlijst in het winkelmandje te plaatsen, of de wensenlijst te verwijderen.

Worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?

Bij elke bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten worden getoond als je jouw bestelling plaatst en worden tevens op de bestelbevestiging weergegeven.

Is het mogelijk een bestelling te annuleren?

Het is alleen mogelijk om een bestelling te annuleren als deze nog niet in productie is genomen. Bel ons direct wanneer je bij het plaatsen van je bestelling ziet dat het verkeerd is besteld.

E-omgeving bij digitale producten

Wanneer krijg ik mijn inlogcodes?

De toegangscodes voor de e-omgevingen worden separaat per e-mail toegestuurd. We gebruiken hiervoor het e-mailadres dat aan jouw account gekoppeld is. Mocht je de codes niet ontvangen hebben dan kan het zijn dat de e-mail in je spam terecht is gekomen. Mocht je ze niet terug kunnen vinden neem dan contact op met leermiddelen@vapro.nl

E-omgeving op mijnvapro.nl

Ik kan niet inloggen met mijn account gegevens

Voor de e-omgeving dien je een nieuw account aan te maken op mijnvapro.nl. Je kunt hier niet inloggen met de accountgegevens van de webwinkel aangezien dit een andere website betreft.

Mijn inlogcode werkt niet

Mocht je de inlogcode kopiëren uit de e-mail, let er dan op dat er geen spatie aan het eind mee gekopieerd wordt. Hierdoor wordt de code niet herkend. De codes zijn verder niet hoofdlettergevoelig. Mocht de code hierna nog steeds niet werken dan kun je contact opnemen met leermiddelen@vapro.nl.

Digitaal leermiddel Educourse

Mijn activatiecode werkt niet

Wanneer de betaling is voldaan ontvang je van ons per e-mail de instructies met activeringscode om in te kunnen loggen. Let op, dit bericht kan in de spam folder terecht komen. Mocht je niet kunnen inloggen met de activatiecode, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Op het inlogscherm van Educourse kun je gebruik maken van “wachtwoord vergeten”. Je krijgt dan via de e-mail een link toegestuurd zodat je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Ik heb per abuis een Educourse artikel besteld in plaats van de E-omgeving. Kan ik dit product omwisselen voor een E-omgeving product?

Mocht je het foutieve artikel hebben besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, via 070-3378340.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bestel je namens een school of organisatie dan kan de betaling plaatsvinden via een factuur of iDeal. Bestel je als particulier, dan vragen we je vooraf te betalen via iDeal.

De betaling is mislukt, is het mogelijk om de bestelling alsnog te betalen?

Ja. Log in en ga onder Mijn account naar Bestelhistorie. Kies vervolgens het desbetreffende bestelnummer. Daar kun je alsnog de betaling afronden.

Kan ik mijn facturen voortaan digitaal ontvangen?

Je kunt een e-mail sturen naar de klantenservice (leermiddelen@vapro.nl), dan verwerken wij dit in jouw account en ontvang je in het vervolg de factuur via de e-mail.

Levering

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt na 5 werkdagen bij je afgeleverd, gerekend vanaf de eerstvolgende werkdag.

Is het mogelijk om de status van de bestelling volgen?

Na het inloggen kun je de status van uw bestelling volgen door de te klikken op 'bestelhistorie'.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Als je het afleveradres permanent wilt wijzigen, dan kan dit onder ‘ mijn account’. Wijzig je hier je gegevens, dan worden deze opgeslagen en worden alle bestellingen naar het hier opgegeven adres verstuurd. Wil je een afleveradres voor een bepaalde bestelling wijzigen, dan doe je dit bij de bestelling zelf in het overzicht dat je ziet bij het plaatsen van jouw bestelling. Een volgende bestelling wordt dan weer op het (eerst afgegeven) standaard adres afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling na ontvangst nog retourneren?

De uitgaven worden niet vanuit voorraad verstuurd, maar 'on demand' geprint en verzonden. 'On Demand' is een volledig geautomatiseerd proces en houdt in dat elke bestelling direct speciaal voor de betrokken besteller wordt geproduceerd. Retourneren is derhalve na het plaatsen van de bestelling niet meer mogelijk. Als de publicatie beschadigd is of anderszins niet goed, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Wij lossen het probleem dan snel voor je op.

Bestellingen vanuit landen buiten Europa

Als je een bestelling plaatst en wilt laten sturen naar een land buiten Europa zal de verzending standaard per boot geschieden. De levertijd zal dan ca. 2 tot 3 weken zijn. Indien je de materialen sneller geleverd wilt hebben kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Wij zullen dan uitzoeken welke mogelijkheden (en kosten) zijn om de bestelling per vliegtuig te verzenden. De extra kosten hiervoor worden van tevoren aan je gemeld.

Mijn pakket is niet geleverd

Had jouw pakket reeds geleverd moeten zijn, maar is dat nog niet het geval? Controleer dan de ontvangen track en trace of jouw PostNL app.

Mogelijk heeft de bezorger jouw pakket afgeleverd bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.



Bezorgers vermelden dit niet meer middels een briefje in de brievenbus.

Nazorg

Je zending is niet in orde

Is je zending beschadigd, incompleet of komen de artikelen niet overeen met wat er op de pakbon staat, neem dan direct contact met ons op. Noteer ook de naam of het nummer dat op de pakbon staat en geef dit aan ons door. Dan zullen wij ervoor zorgen dat het probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Mocht je jouw vraag niet kunnen vinden, neem dan contact op met de VAPRO Klantenservice.

E leermiddelen@vapro.nl
T: 070-3378340